Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Paris Fashion Week Spring/Summer 2016: Review #1

  -Anthony Vaccarello:

Well, you know...I've never been his fan. And this collection won't be the one to change my mind.
The first couple of outfits look very similar to Versace's collection. And the rest is just...the same thing we've seen a hundred times. But I do like Grace's second outfit.


Bueno, ya sabéis que no soy gran fan suya. Y esta colección no es la que me hará cambiar de opinión. 
Los primeros pases son muy similares a la colección de Versace. Y el resto es...pues lo de siempre. Aunque si me gusta el segundo pase de Grace.



  -Lemaire:

I'm waiting for Friday so I can go to Uniqlo and check Lemaire's collection for them. Until then, I'll say how much I love this collection.
I mean, you know I adore him. The only thing I didn't like is the prints. The rest is just amazing.








Estoy esperando a que sea viernes para poder ir a echar un vistazo a la colección que Lemaire ha diseñado para Uniqlo. Mientras tanto, os contaré lo mucho que me ha gustado esta colección.
A ver, ya sabéis que le adoro. Lo único que no me gusta son los estampados. Lo demás es maravilloso.


  -Dries Van Noten:

No one does patterns like Dries Van Noten. However, even though I like this collection, it's not my favourite. I don't know, there are some silhouettes than I don't really understand. I feel like they don't belong in this show. But, all in all, it is a beautiful collection.









Nadie diseña estampados como Dries Van Noten. Sin embargo, pese a que la colección me gusta, no es mi favorita. No se, hay algunas siluetas que no termino de entender. Es como que no me pegan en esta colección. Pero, como colección, es muy bonita.


  -Vionnet:

Now, this is pretty. It's like I fell sleep and traveled to fairy land.
Absolutely dreamy. And those accessories are so special, they just complete the look so beautifully.









Ahora si que estamos hablando de cosas bonitas. Es como si me hubiera dormido y transportado a la tierra de las hadas.
De ensueño. Y los accesorios son tan especiales, que completan el look de una manera increíblemente bonita.

Yorum Gönder

0 Yorumlar